pomoc

  • → Rejestracja
  • → Logowanie
  • → Korzystanie z serwisu
  • → Kontakt
  • Rejestracja

    Użytkownik korzystający po raz pierwszy z "Serwisu Świadectw Jakości" zobligowany jest do rejestracji własnego konta użytkownika. W tym celu klikamy na pozycję menu "Rejestracja", lub ikonę w górnym menu.

    rejestracja

    Po kliknięciu pojawi nam się pierwszy formularz, w którym użytkownik wypełnia proponowany przez niego login,hasło i naciska przycisk "Rejestruj".

    rejestracja

    Kolejnym etapem jest wypełnienie dodatkowych danych i kliknięcie "Zapisz". Jeżeli wszystko przebiegnie prawidłowo ukaże się okno z informacją.

    rejestracja

    Po zamknięciu okienka użytkownik zostanie przeniesiony do strony logowania gdzie wpisuje wcześniej podane dane niezbędne do zalogowania.

    Logowanie / wylogowanie

    Dostęp do zabezpieczonej części serwisu odbywa się przez naciśnięcie na stronie jednego z dwóch odnośników do strony formularza logowania.

    logowanie

    W polach formularza wpisujemy login i hasło wpisane podczas procesu rejestracji, i naciskamy "Zaloguj".

    logowanie

    Po zakończeniu pracy z serwisem użytkownik powinien się wylogować klikając jeden z dwóch odnośników znajdujących się na stronie.

    logowanie

    Korzystanie z serwisu

    Po zalogowaniu użytkownik uzyskuje dostęp do nowej pozycji menu o nazwie "Baza świadectw". Na stronie tej można wyróżnić dwa istotne elementy: część odpowiedzialną za wyszukiwanie świadectw oraz część (tabelaryczną) wyświetlającą szczegółowe informacje o wybranym świadectwie jakości.

    korzystanie z serwisu

    Istotnym elementem dla użytkownika jest szybka wyszukiwarka świadectw. Składa się ona z dwóch części: pierwszej, pola rozwijanego z którego wybieramy kryterium po jakim chcemy wyszukiwać; oraz drugiej, pola tekstowego w którym wpisujemy frazę (lub jej część) wg której chcemy przeszukać bazę danych.

    korzystanie z serwisu

    Zaletą wyszukiwarki jest szybkość działania - gdyż realizuje wyniki "w locie" (bez przeładowywania strony). Tabela wynikowa jest "skracana", w miarę jak użytkownik wypełnia pole tekstowe.

    Po wyszukaniu interesującego nas świadectwa w tabeli wyświetlane są podstawowe informacje. W ostatniej kolumnie wyświetlane są nazwy plików (odnośniki), po naciśnięciu których otworzy nam się pełen zeskanowany tekst danego świadectwa jakości.

    korzystanie z serwisu

    Kontakt

    w dziale "Kontakt" podane są dane teleadresowe firmy oraz gotowy formularz, umożliwiający użytkownikom serwisu, bezpośrednie wysłanie wiadomości e-mail ze strony do pracownika firmy ROTEX.

    kontakt

    ©2010 P.H.U. ROTEX